15 dagar.

Nu är det 15 dagar sedan jag fick krama om min älskade lilla Vilda. 15 dagar. Alldeles för många dagar. Helvete vad ont det gör att sakna och längta så otroligt mycket. Det går verkligen inte att beskriva i ord. Ni som har barn kan säkert förstå hur jag känner.. eller i alla fall sätta er in i situationen. Jag är halv när jag inte är med henne. Jag är superglad och lycklig över att hon har det bra. Att hon är trygg och glad. Att hon utvecklas och verkar trivas med livet. MEN ibland är det bara så djävulskt svårt allting. Att inte få dela vardagen med henne. Det är en kamp vareviga dag. Om fem dagar ses vi igen älskade du. Du skulle bara veta hur mycket jag längtar. Det var cirka fyra månader sen jag bloggade så det har väl hänt en hel del. :] Jag har fet söndagsångest idag, jag brukar slippa den men idag är det skit! Jag vill bara åka och krama på mitt lillhjärta. Det är det enda jag önskar just nu. <3 VILDA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0