Småsaker.

Äntligen hemma i soffan. En halvtimme kvar tills Bonde söker fru så jag hinner blogga litegranna. Ganska trist dag på jobbet.. Att folk måste bry sig så jävla mycket om andra och störa sig på saker som inte är något. Det stör mig! ;) Blir intressant och se vad som händer efter nyår, vart jag befinner mig då. Jag vet ju vad jag helst vill men den chansen är tyvärr ganska liten men man får hoppas! Efter jobbet idag blev det lite träning på gymmet. Känns rejält att jag kommit ifrån det en del senaste veckorna, inte okej! Jag vill ju vara tränad och snygg!

Jag har världens finaste och bästa flickvän! Hon är så otroligt omtänksam och kärleksfull. Hon gör mig varm och lycklig. Dom där små sakerna som är viktiga och som räknas, dom är hon bäst på. Och DET gör mig enormt glad! PUSS!

Bara två dagar kvar tills Vilda kommer igen! Mys!

Godafton.

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Bra med fin kärlek!



Men jobb, vad vill du helst? Nyfiken!

2011-11-21 @ 20:37:46
URL: http://www.majastina.se
Postat av: fia

haha..du är la för rolig! Ja, nedåt.. stadigt neråt! Gött som hejsan!



Men tycker inte om när du har tuffa veckor som denna! Du är liksom inte i nästa dörr så man kan gå och älta lite! Inte bra! Inte för att man ska älta men det gör vi bäst!



Puss på dig!

2011-11-22 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0