Prägling.

Det där med prägling är ju svincoolt. ;) Just hemkommen från bio, breaking dawn del 1. Den var bra! Nu får man vänta ett år tills sista delen då. Idag var det så kallad julskyltning i stan. Vi gick ner mot stan, köpte en stor bambiballong och gick hem igen. Haha. Fööör mycket folk i lilla Mariestad helt enkelt. Men en stor ballong rikare, inte fy skam det! Veckan som gått.. Jao, vad ska man säga! Så mycket fegspel och skitsnack typ. Orka! Jag kom på en sak idag. Jag kanske skulle kunna bli teckenspråkstolk? Det vore nåt!? Nu är det lite ensamt. Lillan sover över hos mormor och hjärtat är iväg på fest. Får jag huvudvärk nu, såhär sent? Åhnej! För lite i magen men nu orkar jag inte förrän imorgon. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Mys med julskyltning, men det där trista kan man ju vara utan. :(



Hur långt skulle du ha kvar till förskollärare?



Kram vännen!

2011-11-28 @ 15:04:09
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0