Många dagar.

Och så sitter man på bussen igen. Torsdag.. Snart helg. Helg utan lillan tyvärr.. Men känns ändå ganska okej eftersom jag ska ha henne lite extra dagar framöver. Det blir Mys!

Efter jobbet idag ska jag till frissan. Bara klippa denna gång och sen färga själv.. Gulp! Kanske ser ut som en kyckling.... ?!?!?!? Hoppas verkligen inte! Borde väl funka om jag färgar två ggr? Håll tumme!

På lördag är det fest. Stina ska ha lagfest hemma och jag ska va med. Hehe... Får väl se hur det blir! Jag och alla femtonåringar. :P Man ska tydligen va rocker så snällla Emma har lånat mig sjal och smycken. Jag är ju inte sååå mkt rocker.. Även om jag skulle vilja! :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Knasigt, jag skrev en kommentar här ovan, men den visar sig inte. Kanske måste du godkänna?



Vill se bild på nya frissen!



Och jaaa: tänk om det kommer ut en liten Maja! :)

2011-11-10 @ 20:29:27
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0