Känner.

Jag känner så mycket. För mycket? Jag vet inte om man kan göra det men känner, det gör jag. Jag känner så mycket och olika så jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen. Idag har jag bara jobbat. Blev ingen träning idag, det blev hamburgare och pommes istället. Det var nog lika bra det för gud vad trött jag var när jag kom hem. Mitt hjärta åkte iväg själv och handlade och jag sov. Undrar hur mycket man "borde" sova egentligen och hur mycket man egentligen sover. Vet ni hur jävla svårt det är? Det är obeskrivligt svårt. Det har gått över 14 månader och smärtan är lika jävla illa nu som då, om inte värre? Ont, ont, ont. Vill bara skrika och gråta tills det inte finns någon röst eller några tårar kvar. Jag vill lära mig att leva med att ha det såhär men det går ju fan inte.. !?!? Det känns som att någon sitter på min bröstkorg och biter i mitt hjärta. SAKNAR!!!!!

Kommentarer
Postat av: fia

<3

2011-11-10 @ 07:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0