Epigastralgi.

Hej blogg.

Nu var det några dagar sen jag bloggade. Denna veckan har varit... hm, tyvärr inte så jättebra. Min mage är D U M !!! Den gör alldeles för ont och krånglar extremt. De fyra dagarna som gått denna vecka har varit piss. Har haft riktigt ont. Har känts som ett stort sår innanför huden.. :( Tycker synd om mig själv. Så svårt att vara glad när det gör ont och känns hela tiden.
I onsdags tog jag tag i det.. Var hemma från jobbet och gick till öppna mottagningen på vårdcentralen. Fick träffa en doktor som kände på magen och njurarna och frågade några frågor. Jag fick höra att det antagligen är epigastralgi, smärta i maggropen. Typ magkatarr antar jag? Jag fick råd om att äta mild mat och inte dricka kaffe, fick även några slags tabletter som ska minska magsyran. Hoppas så innerligt att det ska bli bättre snart. Jag borde nog verkligen sluta snusa också, det kan inte vara bra för stackars magen.

Igår var det lycka i hjärtat för då hämtade jag världens bästa Vilda! <3 Underbart såklart att ha henne hemma igen. Då är jag hel. Hon ska vara här många dagar! Nu ligger hon och sussar gott efter att mormor varit här en sväng när jag var på friskis och svettis. Körde ett medelstyrka pass.

Imorgon är det jobb, snälla mage.. var snäll emot mig! Sedan blir det såklart fredagsmys med mina två hjärtan. Stina.. Jag älskar dig så otroligt mycket!!!

Godkväll.

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Åh, hoppas verkligen att du blir bättre i magen! Är du stressad? Hoppas du och Vilda och Stina kan vila lugnt.



Fredagskram!

2011-11-11 @ 09:04:11
URL: http://www.unt.se/hemmafix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0