Feber.

Nu har jag haft feber i några dagar. Det är ingen hög feber och jag är inte speciellt förkyld så det känns lite märkligt. Men jag antar att det är något som går eftersom flera st på jobbet är sjuka också. Hoppas jag får tillbaks energin och orken snart iaf, det är tråkigt att inte orka. Jag vill träna! Imorgon är det en hel vecka sedan jag tränade. Tråk!

Och det var längesen jag bloggade märker jag på mitt förra inlägg. Helgen i Örebro med syster var fin. Blev dock inte så mycket shopping men Melissa var underbar! Så fin och så klok och så liten med stora ord. Fantastisk. Vill se henne igen, snart!!

Och nu i helgen som gått var det Skövde som gällde på lördagen. Hem till familjen Rang Behning för bak, pyssel och lek. Mycket trevligt såklart. Vi får ses snart igen! På söndagen bar det iväg till Trollhättan för att lämna Vilda och så passade vi även på att shoppa. Det blev en heldag så trötta när vi kom hem.

En annan nyhet jag har att komma med är att jag börjar nytt jobb den andra januari! :) Jag förflyttar mig från logopeden till ortopeden. Det känns faktiskt väldigt bra! Jag är taggad och pepp! :)

Nu är det snart jul!!! MYS!


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Åh, grattis till nytt jobb! Spännande!

Du har helt rätt - att va mamma är fantastiskt. Jag njuter varje dag. :)

Vi blev så glada för julkortet som kom. Hoppas skicka vår julfilm imorgon. Kram kram!

2011-12-19 @ 00:23:56
URL: http://www.majastina.se
Postat av: fia

åhh grattís till nya jobbet!! Fan va kul!

2011-12-19 @ 08:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0